• Трајање филма: 02х. 00мин.

Погледајте опис пасмине у филму: Сибериан Хуски

Траилер и преглед филма Вхите Цаптивити

:
ИМДб: 7.3
КиноПоиск.Ру: 8.19

Прошло је око шест година од када је Валт Диснеи први пут размишљао о снимању филма "Бели заточеник" пре његове реализације. Почетак ове праве приче, која је касније снимљена, био је 1958. године. Екстремни временски услови присилили су јапанске научнике, чија је експедиција упућена на Јужни пол, да се врате у истраживачки центар. Пси, 15 Сахалин Лаика, који су били део експедиције, остали су на узици, с обзиром да је могуће да се врате за недељу дана.

Повратак је каснио годину дана. Само у јануару 1959. године, један од чланова експедиције се вратио да сахрани тело пса. Невероватно, нову експедицију су дочекала два жива пса. До сада, нико није био у стању да објасни како би мачке могле да преживе у клими Антарктика. Али то је чињеница, два пса, од којих је један, по имену Јиро-Јиро, умро годину дана касније на експедицији, а други, Таро, вратио се на Хоккаидо Университи и тамо живио до 1970. године.

Ова прича је основа његовог филма, снимљеног 25 година касније, јапанског редатеља Курахаре; Била је то драма под називом Антарктика, која је била велики успех у Јапану. Након гледања овог филма, Валт Диснеи Студио је одлучио да направи ремаке "Вхите Цаптивити".

Било је много проблема приликом снимања филма, али редитељи Валт Диснеи тврдоглаво су кренули да имплементирају своје идеје. Прву фазу пројекта водио је Бруце Хендрик, али је снимање заустављено јер је буџет филма био превелик. За даљње снимање, компанија Диснеи позвала је познатог редитеља Марсхалла, који је пронашао ново мјесто за снимање у Канади, што је било врло профитабилно за буџет филма. Главне улоге у овом филму одиграли су Паул Валкер и Јасон Биггс.

"Бело заточеништво" је био филм који је први пут режирао Маршал након десетогодишње паузе, а то је био редовни повратак у свијет филма. Слика има неколико варијанти имена: "8 бодова", "8 тачака Антарктика".

У руском изнајмљивању филм је објављен под насловом "Бели затвореник"

Почетак радње је типичан почетак холивудских филмова. Експедиција научника Дејвиса Мекларена стиже на Антарктику да пронађе фрагмент метеора. Научник, заједно са диригентом Јерријем Схепхердом (Паул Валкер), на санкама за псе одлази на могуће место пада метеорита. Нађу га, али на повратку они су ухваћени од мећаве. Чини се да је то већ почетак драматичних догађаја. Али не, ова епизода завршава скоро добро. Осам великих паса помаже људима да се врате у базу, само на овом путовању, Јерри озбиљно замрзне руке.

Лоше време на експедицији приморава људе да се одмах врате на копно, а Јерри, због лоших руку, такође мора да лети са свима. Ако би свима било довољно простора за евакуацију, онда би то био крај филма, али као и увијек, постоји могућност да се лети само људима. Јерри је обећао псима да ће се вратити за један дан, али околности су биле изнад њега. Сав његов боравак код куће прошао је под опресивним осећајем издаје.

У међувремену, пси су остали без хране, без склоништа од хладноће и снежних олуја. Јерри је сам стегнуо овратнике на псе тако да се не би међусобно борили. Они заправо нису имали шансе да преживе, напуштени у сред Антарктика. Ипак, успели су да се ослободе узице и, помажући једни другима у тешким тренуцима, ловом птица, могли су да сачекају долазак људи, преживе, иако су изгубили два пријатеља. Ово чекање на долазак трајало је двјесто дана, јер су вјеровали да их треба вратити.

У овом филму пси су главни ликови, јер је цео филм посвећен њиховом опстанку у екстремним условима као што је поларна зима. Тренери су тако добро радили са псима да су све њихове акције и емоције потпуно стварне, једноставно је немогуће не веровати у њих. Сваки пас у филму "Бело заточеништво" је особа која има своју душу, свој карактер и своју животну филозофију.

Пуно снимање у филму је непревазиђено. Антарктички лед и северна светла у филму једноставно фасцинирају.

Овај филм није о људској издаји, то је филм који одржава подвиг вјерних и вјерних паса.

Загрузка...